1. Lekte fotografisk med inställningar på kameran som jag sen inte kunde ändra tillbaka eftersom jag glömt hur jag gjorde. Fina löv i alla fall. Tacksamt motiv. 
2. Hade en Agnes i min soffa en kväll.
3. Hade ett glas i min soffa en kväll.
4. Invigde min nya hushållsassistent. Eller min nya, min första och enda. Och nya!
5. Var en smula heroin chick! Kisa och tänk på Kate Moss. Eller Pete Dorethy.
6. Se första bildbeskrivningen. Här ett annat perspektiv på de till marken fallna.
7. Ett par promenerade och jag smygförevigade. Med konstiga inställningar. Antagligen helt oåterställbara!
8. Till fots. Eftersom jag bara var högst 50 meter från mitt hem. Tyckte cykel kändes onödigt. Jag är väl inte lat heller!
9. "Jag är England!" // "Dumma Kina!" // "Baby, det är faktiskt Napoleon som pratar"
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej