Den här bloggen har ju gått och blivit så jävla personlig. Till skillnad från mina tre tidigare bloggar som handlat mer om omgivning och humor (?) kring den, så är humorn här bara ett biplus. Lite konstigt, skulle ju egentligen bara kunna skriva en normal dagbok.. Vilket jag också har försökt massor av gånger under årens lopp. Oftast med ett snabbt och platt fall. Provade till och med någon sorts nätdagbok, men blev bara stressad av påminnelsemailen vareviga dag. Hur som helst sitter jag här och läser bloggar och blev så sugen på att skriva blogg. Oklart om vad. Om mig antagligen. Om skojsiga saker förhoppningsvis. Så vi börjar med en skojsig bild jag fick skickad till mig ända från exotiskt södra Skåne. Eller i alla fall från en bil någonstans mellan Stockholm och Skåne - Småland kanske? Kanske skit samma. Kanske är det här bilden ska komma in.
 
 
 
 
Vi hade sedan en kort men effektiv diskussion om det här är en "Sälj grej med tjej"-bild. Jag tror inte det. En sån ska väl visa något sexanspelande - eller? Det är en tjej. Det är en grej. Till salu. Hon har groddar i munnen. Det får inte mig att vilja ha groddar i munnen, tyvärr. Jag har istället precis ätit en fruktansvärt god korv från matlåda med blått lock. Borde ge fler "Sälj grej med tjej"-poäng än groddförsöket. Jag skar iofs sönder korven. Vet inte om det räknas som sexanspelande? S&M? Du kan vara jury om du vill. Annars kan du skita i det. Det har gått så jävla bra på jobbet de senaste två dagarna att jag 1) är rädd för bakslag och 2) skiter i vad du gör (dvs om du är jury eller ej) pga lycka. 
 
Nu har jag i alla fall börjat. Snabbt och platt fall eller en smoooooth kulle uppåt visar sig. Upp för en kulle och ner från ett berg? Som Hugh lite? Han är ju rätt bra. Och jag vill inte vara sämre. Ju!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej